7.6.12

Cine sunt


Am terminat Dreptul - mi-a părut o alegere înțeleaptă și potrivită. Un profesor mi-a spus în facultate că sunt literat cu abilități de jurist și m-a amuzat. Acum încep să cred că e mai degrabă așa și nu invers. :)

Sunt olteancă adoptată de capitală, din motive profund subiective. Vorbesc mult, zâmbesc, plâng, râd, mă supăr și mă împac. Ador ceainăriile. Am un aparat foto. Și scriu. Povestesc prin cuvinte și fotografii.

 Mirinița îmi spunea străbunica mea, pe care toată viața am strigat-o Maica. Când eram mică, străbunica îmi spunea Mirinița. Când am mai crescut am devenit Mirana sau Mirina.

Drumul meu de până acum a rămas sub semnul zilelor de demult. Și dacă sunt într-un fel astăzi se întâmplă doar pentru că am fost cândva Mirinița și apoi Mirina.

credit foto: Magda Constantin

1 comment:

  1. Cand eram la scoala am invatat despre tendintele autorilor de opere daca sunf realaizate ca arta pentru arta,sau arta cu tendinta si am comentat si noi elevii impreuna cu profesorul nostru aceasta problema,eu cam rebel credeam si cred in continuare ca operele sunt oglinda sufletului,autorul priveste in sufletul sau,scoate imaginile pe care le vad altii,tu privesti frumos in sufletul tau frumos,doar ca trebuie sa privesti mai des.

    ReplyDelete